Współpraca. Umiejętność pracy w zespole.
Budowanie zespołu lub firmy opartej na wzajemnej współpracy to zadanie dla menadżerów, ale również każdego z członków tej społeczności.
Dobra atmosfera może być rozumiana zupełnie inaczej, przez każdego z członków zespołu.
Opisywany moduł, odpowiada na pytania: co daje organizacji wysoki poziom współpracy, o czym należy pamiętać, aby zachęcać osoby do współpracy i osiągania wspólnych celów. Odpowiada również na pytania: jak wpływać na zespól, aby wspierał się w realizacji celów biznesowych firmy i w naturalny sposób pracował nad wysokim poziomem współpracy.
Może być również odpowiedzią jak wpływać na członków naszego najbliższego otoczenia, aby czuli odpowiedzialność Szeroki zakres zastosowania, odnajdziecie Państwo w trakcie przepracowania modułu.
Do kogo kierujemy ten moduł:
– do menadżerów, prowadzącym zespoły lub tworzących nowy zespół
– do właścicieli firm i menadżerów, chcących w świadomy sposób rozwijać swoje kompetencje
– do właścicieli firm, zatrudniającym pracowników
– do członków zespołów i pracowników chcących awansować w organizacji na stanowiska menadżerskie
– do osób, które wchodzą dopiero na rynek pracy i szukając własnej drogi,
– do osób chcących poznać zakres pracy lidera
– do osób chcących przygotować się do Assessment Centre
– do osób, którym zależy na wspólnym spędzaniu czasu w dobrej, budującej atmosferze.
Praktyczne korzyści, jakie daje moduł dotyczący współpracy:
– wiedzę na temat obszarów wzmacniających współpracę
– wiedze na temat obszarów, które może wzmacniać dobra współpraca
– umiejętność tworzenia otoczenia biznesowego wzmacniającego współpracę
– poznanie kluczowych zasad zapraszania do współpracy
– zrozumienie, dlaczego część zespołu może mieć trudność w utrzymaniu współpracy
– umiejętność pracy z zespołem, aby utrzymać wysoki poziom współpracy
– wiedzę, że menadżer zespołu jest współodpowiedzialny za dobra współprace
– przygotowanie do Assessment Center, poprzez ćwiczenia symulacyjne
– przygotowanie do rekrutacji na stanowiska menadżerskie/liderskie
Program spotkań:
– Jakie wartości budują wysoki poziom współpracy
– Omówienie kluczowych obszarów zarządzania współzależnych od dobrej współpracy
– Ćwiczenia dotyczące budowania środowiska sprzyjającego współpracy.
– Przygotowanie planu spotkania z pracownikami budującego środowisko współpracy
– Omówienie zasad zapraszania do współpracy Model 4P
– Praca nad przekonaniami dotyczącymi współpracy.
– Ćwiczenia wdrażające Model 4P
– Przepracowanie case stady.
Spotkania odbywają się w formie indywidualnej i grupowej.
Świadczymy usługi w formie spotkań hybrydowych: osobistych lub on-line.
Zapraszamy do wyboru formy i trybu pracy. Prosimy o przekazanie państwa preferencji, w momencie ustalania terminu realizacji usługi.