Zobacz także artykuł, w którym znajdziesz więcej informacji:

Współpraca. Umiejętność pracy w zespole.

Budowanie zespołu lub firmy opartej na wzajemnej współpracy to zadanie dla menadżerów, ale również każdego z członków tej społeczności.


Dobra atmosfera może być rozumiana zupełnie inaczej, przez każdego z członków zespołu.

Opisywany moduł, odpowiada na pytania: co daje organizacji wysoki poziom współpracy, o czym należy pamiętać, aby zachęcać osoby do współpracy i osiągania wspólnych celów. Odpowiada również na pytania: jak wpływać na zespól, aby wspierał się w realizacji celów biznesowych firmy i w naturalny sposób pracował nad wysokim poziomem współpracy.

Może być również odpowiedzią jak wpływać na członków naszego najbliższego otoczenia, aby czuli odpowiedzialność Szeroki zakres zastosowania, odnajdziecie Państwo w trakcie przepracowania modułu.

Do kogo kierujemy ten moduł:

– do menadżerów, prowadzącym zespoły lub tworzących nowy zespół

– do właścicieli firm i menadżerów, chcących w świadomy sposób rozwijać swoje kompetencje

– do właścicieli firm, zatrudniającym pracowników 

– do członków zespołów i pracowników chcących awansować w organizacji na stanowiska menadżerskie

– do osób, które wchodzą dopiero na rynek pracy i szukając własnej drogi, 

– do osób chcących poznać zakres pracy lidera

– do osób chcących przygotować się do Assessment Centre

– do osób, którym zależy na wspólnym spędzaniu czasu w dobrej, budującej atmosferze.

Praktyczne korzyści, jakie daje moduł dotyczący współpracy:

– wiedzę na temat obszarów wzmacniających współpracę

– wiedze na temat obszarów, które może wzmacniać dobra współpraca

– umiejętność tworzenia otoczenia biznesowego wzmacniającego współpracę

– poznanie kluczowych zasad zapraszania do współpracy

– zrozumienie, dlaczego część zespołu może mieć trudność w utrzymaniu współpracy

– umiejętność pracy z zespołem, aby utrzymać wysoki poziom współpracy

– wiedzę, że menadżer zespołu jest współodpowiedzialny za dobra współprace

– przygotowanie do Assessment Center, poprzez ćwiczenia symulacyjne

– przygotowanie do rekrutacji na stanowiska menadżerskie/liderskie

Program spotkań:

– Jakie wartości budują wysoki poziom współpracy 

– Omówienie kluczowych obszarów zarządzania współzależnych od dobrej współpracy

– Ćwiczenia dotyczące budowania środowiska sprzyjającego współpracy.

– Przygotowanie planu spotkania z pracownikami budującego środowisko współpracy

– Omówienie zasad zapraszania do współpracy Model 4P

– Praca nad przekonaniami dotyczącymi współpracy.

– Ćwiczenia wdrażające Model 4P

– Przepracowanie case stady.

 Spotkania odbywają się w formie indywidualnej i grupowej.  

 Świadczymy usługi w formie spotkań hybrydowych: osobistych lub on-line. 

 

Zapraszamy do wyboru formy i trybu pracy. Prosimy o przekazanie państwa preferencji, w momencie ustalania terminu realizacji usługi.