Zobacz także artykuł, w którym znajdziesz więcej informacji:

Indywidualne kompetencje menadżerskie

Każda osoba zarządzająca dysponuje naturalnymi talentami, które mogą w szybkim tempie przerodzić się w świadome kompetencje menadżerskie. Są też takie kompetencje, które nie idą w parze z naszą osobowością.

W tym module, określamy zakres kompetencji menadżerskich, które stanowią mocną stronę klienta oraz obszary rozwojowe. W zależności od potrzeby, pracujemy na wybranych kompetencjach, indywidualnie zdefiniowanych na poziomie analizy wstępnej.

To też świetny punkt wyjścia dla osób, które chcą awansować w strukturze swojej firmy lub przygotowują się do rekrutacji na stanowiska liderskie.

Poprzez ćwiczenie konkretnych zachowań, postawy i min. potrzebnej wiedzy merytorycznej, klient osiąga progres w konkretnych obszarach pracy Lidera.

Trening proponowany w module kierujemy do:

– menadżerów, prowadzącym zespoły lub budujących nowy zespół

-właścicieli firm i menadżerów, chcących w świadomy sposób rozwijać swoje kompetencje

– właścicieli firm, zatrudniającym pracowników 

– właścicieli firm i menadżerów, chcących podnieść swoje kompetencje w jednym lub kilku obszarach rozwojowych

– właścicieli firm i menadżerów, którzy chcą podnieść efektywność 

– członków zespołów i pracowników samodzielnych chcących awansować w organizacji na stanowiska menadżerskie

Praktyczne korzyści, jakie daje praca nad indywidualnymi kompetencjami liderskimi:

– samoświadomość swoich mocnych stron

– zdefiniowanie obszarów wymagających wsparcia

– określenie zestawu kompetencji, najbardziej wspierających w obecnym środowisku zawodowym klienta

– podstawy teoretyczne wybranych kompetencji

– szeroki zasób ćwiczeń, podnoszących umiejętność w wybranych kompetencjach

– indywidualny program, dostosowany do rzeczywistej sytuacji biznesowej klienta.

– przygotowanie do Assessment Center, poprzez ćwiczenia symulacyjne

– uświadomienie osoba, chcącym wejść na ścieżkę liderska , jakie kompetencje są niezbędne w codziennej pracy lidera

Program spotkań:

– Zdefiniowanie obecnych umiejętności klienta

 Określenie oczekiwanego efektu po zakończonym procesie

 Wiedza dotycząca konkretnego zakresu umiejętności Liderskich

 Ćwiczenia rozwijające wybrane kompetencje

 Przepracowanie rzeczywistych wyzwań klienta w środowisku pracy 

 Symulacja Assessment Center

 Określenie poziomu realizacji programu

 Stałe wsparcie w działaniach biznesowych

 Spotkania odbywają się w formie indywidualnej.  

 Świadczymy usługi w formie spotkań hybrydowych: osobistych lub on-line. 

 

Zapraszamy do wyboru formy i trybu pracy. Prosimy o przekazanie państwa preferencji, w momencie ustalania terminu realizacji usługi.