Indywidualne kompetencje menadżerskie
Każda osoba zarządzająca dysponuje naturalnymi talentami, które mogą w szybkim tempie przerodzić się w świadome kompetencje menadżerskie. Są też takie kompetencje, które nie idą w parze z naszą osobowością.
W tym module, określamy zakres kompetencji menadżerskich, które stanowią mocną stronę klienta oraz obszary rozwojowe. W zależności od potrzeby, pracujemy na wybranych kompetencjach, indywidualnie zdefiniowanych na poziomie analizy wstępnej.
To też świetny punkt wyjścia dla osób, które chcą awansować w strukturze swojej firmy lub przygotowują się do rekrutacji na stanowiska liderskie.
Poprzez ćwiczenie konkretnych zachowań, postawy i min. potrzebnej wiedzy merytorycznej, klient osiąga progres w konkretnych obszarach pracy Lidera.
Trening proponowany w module kierujemy do:
– menadżerów, prowadzącym zespoły lub budujących nowy zespół
-właścicieli firm i menadżerów, chcących w świadomy sposób rozwijać swoje kompetencje
– właścicieli firm, zatrudniającym pracowników
– właścicieli firm i menadżerów, chcących podnieść swoje kompetencje w jednym lub kilku obszarach rozwojowych
– właścicieli firm i menadżerów, którzy chcą podnieść efektywność
– członków zespołów i pracowników samodzielnych chcących awansować w organizacji na stanowiska menadżerskie
Praktyczne korzyści, jakie daje praca nad indywidualnymi kompetencjami liderskimi:
– samoświadomość swoich mocnych stron
– zdefiniowanie obszarów wymagających wsparcia
– określenie zestawu kompetencji, najbardziej wspierających w obecnym środowisku zawodowym klienta
– podstawy teoretyczne wybranych kompetencji
– szeroki zasób ćwiczeń, podnoszących umiejętność w wybranych kompetencjach
– indywidualny program, dostosowany do rzeczywistej sytuacji biznesowej klienta.
– przygotowanie do Assessment Center, poprzez ćwiczenia symulacyjne
– uświadomienie osoba, chcącym wejść na ścieżkę liderska , jakie kompetencje są niezbędne w codziennej pracy lidera
Program spotkań:
– Zdefiniowanie obecnych umiejętności klienta
– Określenie oczekiwanego efektu po zakończonym procesie
– Wiedza dotycząca konkretnego zakresu umiejętności Liderskich
– Ćwiczenia rozwijające wybrane kompetencje
– Przepracowanie rzeczywistych wyzwań klienta w środowisku pracy
– Symulacja Assessment Center
– Określenie poziomu realizacji programu
– Stałe wsparcie w działaniach biznesowych
Spotkania odbywają się w formie indywidualnej.
Świadczymy usługi w formie spotkań hybrydowych: osobistych lub on-line.
Zapraszamy do wyboru formy i trybu pracy. Prosimy o przekazanie państwa preferencji, w momencie ustalania terminu realizacji usługi.